Verzend- en Leveringsbeleid

 

Wat gebeurd er nadat je je bestelling hebt geplaatst? Dan gaan onze interieurstylistes aan de slag met het samenstellen van jouw persoonlijke box. Mochten zij vragen hebben nemen zij altijd even contact met je op via mail.

Voor de zending gebruiken wij de service van PostNL. Dit lijkt ons een vertrouwde keuze. Een bedrijf die je kent en waardoor wij snel kunnen leveren- en verzenden. Let wel dit is meestal alleen op werkdagen en op zaterdag. Ons streven is om jouw box binnen 7 werkdagen bij jou thuis af te leveren.

Al onze boxen worden verstuurd via Post.nl. Het kan voorkomen dat een box wat later afgeleverd wordt, vanwege orderdrukte of omdat wij een artikel nog niet binnen hebben gekregen, die we heel graag in jouw box willen stoppen. Wanneer het ons niet lukt om binnen 7 werkdagen een box bij jou geleverd te krijgen, nemen wij ALTIJD contact met je op. Eén ding staan we voor...en dat is dat je altijd je bestelde box geleverd krijgt. Desnoods brengen we hem zelf bij je langs.


Heb je jouw box na 7 werkdagen nog steeds niet ontvangen en is er geen contact met je opgenomen, neem dan contact met ons op.

Bij ons kun je dit verwachten:

  • Kwalitatief goede producten
  • Altijd de beste service
  • Een dosis Happinezz voor jouw huis!

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Daarin staat een trackingcode waarmee je de bestelling precies kunt volgen op PostNL.nl . Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen stress, het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op info@homehappinezz.nl.


Als de bezorgdienst het pakket niet bij jou of je buren kan bezorgen dan laten ze een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je op hun website aangeven wanneer ze bij je langs kunnen komen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij de buren af te laten leveren of bij een PostNL Afhaalpunt. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden.

Andere belangrijke informatie:
Homehappinezz.nl levert op dit moment alleen in Nederland.
Verkeerd verzendadres ingevuld? Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@homehappinezz.nl. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt.
Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening brengen.

Bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we een persoonlijk box samenstellen en een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de verzender. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar info@homehappinezz.nl

Retourneren

Mocht de box je toch tegenvallen of denk je dat een andere woonstijl beter bij je past dan kun je de box binnen 14 dagen retourneren. Wel altijd in de originele verpakking. Vul het retourformulier in, wij vinden het fijn om te weten waarom je koos om de box te retourneren. Plak de retoursticker op de bovenste box, daarop staan onze gegevens al vermeld.

 

Je vindt een bepaald artikel echt lelijk!

Wanneer je een artikel in je box hebt ontvangen die je echt heel lelijk vindt, dan vragen we je om even contact met ons op te nemen. We hanteren de regel om niet teveel aanpassingen te doen aan de accessoires die je in je box ontvangt, omdat wij van mening zijn dat dat afbreuk doet aan de zorgvuldig bij elkaar geshopte woonstijl. Je mag erop vertrouwen dat onze woonstylisten hun uiterste best doen om de perfecte combinaties te maken. Maar we zijn de moeilijkste niet en willen je graag adviseren wat een goed alternatief zou zijn, zonder dat het afbreuk doet aan jou persoonlijke woonstijl. Soms moet je ook even buiten je comfortzone gaan en even wennen aan spullen die je zelf misschien niet snel zou aanschaffen. Daag jezelf uit, stap uit die comfortzone en ga juist voor dat product dat jezelf nooit aangeschaft zou hebben. Het totaalbeeld is wat telt, probeer het complete plaatje te zien! 

Kosten

De kosten voor het retourneren zijn voor jou als klant. De kosten voor het versturen van pakketten vind je op Post.nl.